Aller au contenu
Warhammer Forum

[GW] Made to order


Nicks

Messages recommandés

  • 1 mois après...

En Made to Order la semaine prochaine :

Citation

Made to Order Aeldari

Hot on the heels of the new Aeldari codex and the stunning likes of the Dark Reapers and Avatar of Khaine, comes a selection of classic Aeldari kits available on a Made to Order basis. Autarchs are superlative strategists and martial experts who are ideal leaders for an Aeldari force, and their updated datasheet lets you field these miniatures in your games.

SundayPreview Mar27 40kContent Autarchs

Farseers are master psykers, able to unleash a torrent of psychic attacks upon their enemies. 

SundayPreview Mar27 40kContent FarseersFinally, you can add to your Harlequins army with a classic Shadowseer, Death Jester, and Troupe.

SundayPreview Mar27 40kContent Harlequins

SundayPreview Mar27 40kContent HarlequinsTroupe

All these classic miniatures are a great way to add variety and character to an Aeldari army on the tabletop, and they also work as fascinating painting projects. And, of course, it’s an opportunity to add models you may have missed to your collection.

https://www.warhammer-community.com/2022/03/27/sunday-preview-ghosts-fighting-gladiators-and-tonnes-of-thematic-terrain/

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

En Made to Order la semaine prochaine :

Citation

Classic Space Marine Captains

But wait, what if you’re not on their side? You’ll need the help of an expert in anti-xenos warfare, and no-one has as much experience kicking Tyranid behind as Space Marine Captains.

These six classic Captains are returning to the webstore shelves on a strictly Made to Order basis, so don’t miss your chance to own one of these pieces of Adeptus Astartes history.

et

Citation

 

MiddleEarth 600Wide LOGO

Yet more classic moments from The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring can be yours to own, as five Middle-earth Strategy Battle Game sets return for a limited Made to Order run, to celebrate the movie’s 20th anniversary.

The Fellowship of the Ring

Depicted at their most optimistic moment, the Fellowship of the Ring are assembled once again in this set of nine models. Field them as a single force and you can take on an entire army, using each member’s unique skills to fight off hordes of Evil-doers.

SundayPreview Apr03 Fellowship

The Battle at Khazad-dûm

Re-enact the iconic scene at Khazad-dûm (just be careful of dropping your own Gandalf) and then terrorise the forces of Good with an epically powerful Balrog. As you might expect, this creature is a force of destruction on the battlefield, capable of sweeping aside entire armies by itself.

SundayPreview Apr03 Balrog

Escape from Orthanc

This set includes Gandalf and the great eagle Gwaihir, famous for their daring escape from Isengard, and the sought-after Palantir upgrade for Saruman which allows him to use its scrying powers to turn the tide of battle. Feel free to fly the One Ring directly to Mount Doom – it’s probably a lot quicker than walking.

SundayPreview Apr03 Orthanc

Attack at Weathertop

Replay the Ringwraiths’ attack on the hobbits at Weathertop with this set of 10 miniatures, including Aragorn and the Witch-King of Angmar. It even comes with a tiny fireplace, so you can cook up some tomatoes, sausages, and nice crispy bacon.

SundayPreview Apr03 Wethertop

Ambush at Amon Hen

Take the Hobbits to Isengard after the climactic Ambush at Amon Hen, with beautiful models representing key moments of the battle. The heroes can be used to form a Legendary Legion for both Good and Evil armies, and someone’s even pre-filled this version of Boromir with arrows for his heroic final stand.

SundayPreview Apr03 AmonHen

 

https://www.warhammer-community.com/2022/04/03/sunday-preview-tyranids-are-coming-and-the-realm-of-beasts-awakens/

Modifié par TheBoss™
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 4 minutes, Krinvitz a dit :

Intéressant ce MTO.

Les capitaines des années 90 ne faisaient déjà pas « petits » depuis longtemps ? Quand je vois l’épée de l’Ultramarine c’est vraiment ridicule.

 

Pour la partie SDA, grosse nostalgie de 2001…

 

C'est pas une épée mais un glaive ;) voir le fourreau à la taille.

 

Pour les capitaine ils tapent dans la relique. Le capitaine Blood n'était plus en vente depuis la parution de la V2 !!!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a une heure, Squekky a dit :

 

Pour les capitaine ils tapent dans la relique. Le capitaine Blood n'était plus en vente depuis la parution de la V2 !!!


C’est la première figurine SM que j’ai acheté après la boîte de base V2 ?

 

Et peint à la truelle…?

Avec de la gouache…?

Et sur laquelle j’ai fait mon premier kit-bashing en lui rajoutant une épée plus tard.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

halalalala!

Le capitaine space wolf est ma 1ère fig métal!! A 38francs à l'époque!!

Les capes métal étaient incluses avec chacun de ces petits gars. Je n'aurais jamais pensé les revoir.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Le 04/04/2022 à 21:03, toubotouneuk a dit :

Le Capitaine Ultramarine me dit bien, il apparaissait dans le rapport de bataille du livres de règles 40k V3

 

S'il n'est pas à 20,25 euros, bien entendu

Non, t'inquiète, il n'est pas à 20 ou 25€.... Il est à 27€ ?

Cette blague.....

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 7 minutes, Nicks a dit :

Non, t'inquiète, il n'est pas à 20 ou 25€.... Il est à 27€ ?

Cette blague.....

 

Bon bah tant pis

 

C'est bête car ce sont vraiment des figs datées, devenus obsolètes dès la sortie des SM plastique en 1998. Enfin bon, GW a décidé de jeter des crottes de chat sèches sur des nostalgiques qui auraient acheté ces figs pour 10-12 euros

 

Les figs du LSdA à 62,5 euros quand elles sont sorties à 35 euros, c'est pas mal non plus !

Modifié par toubotouneuk
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a une heure, Nicks a dit :

Non, t'inquiète, il n'est pas à 20 ou 25€.... Il est à 27€ ?

Cette blague.....

En effet. Là, même un fan inconditionnel, j'ai BEAUCOUP de mal à le voir raquer pour ça.

... Surtout que pour le capitaine ultramarine, j'ai un frangin qui l'a récupéré dans un lot d'occaze, pour une misère...

 

Par contre, c'est encore plus difficile à piger quand on compare avec les Made to Order Eldars: les figurines sont plus récentes (elles passeraient crème dans une armée actuelle), sont plus hautes...mais coûtent moins cher?! Oo

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 5 semaines après...

 En Made to order la semaine prochaine :

Citation

On top of that, there’s a massive selection of Middle-earth products heading to Made to Order.

Middle-earth™ Made to Order

Bolster your nefarious forces of Evil with a whole heap of goblins, including the Warg Marauder shock cavalry, a malevolent Dragon, Moria Goblin heroes like Ashrâk, Drûzhag, Durbûrz, and Grôblog, and some supremely skilled Easterling Mounted Commanders. 

The side of Good isn’t left out – reinforcements are also heading their way.

SundayPreview May08 MEMTO EreborCommanders

Stalwart Dwarves join the fray in the form of the Khazad Guard and Captains of Erebor, who are more than a match for any enemy in Middle-earth – no matter their height – while the Lake-town Captains command the forces of Dale against Evil.

https://www.warhammer-community.com/2022/05/08/sunday-preview-witch-aelves-spectral-hordes-and-the-defence-of-the-north/

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 2 mois après...

   En Made to order la semaine prochaine :

Citation

Heading straight to sale on the 6th of August are some classic pauldrons and torsos in various armour marks for the Emperor’s Children and the White Scars Legions. 

XMNHxTlfDgHOTCCx.pngMRXVbJZ866yLO99y.png5HtWmwAy55WQKPRG.png6X0VdTZBEcrvDQ6y.pngLBZTzOhkYpB9TxWQ.png

Add some flavour to your Tactical Squads and make Sergeants stand out with MKII and MKIII shoulder pads and MKIV torsos for the Third Legion – and ensure your White Scars are not only laughing but looking good on the battlefield with unique MKII torsos and MKIV shoulder pads.

All five sets will be available via Made to Order from 10am local time on Saturday the 6th of August 2022 until 8am BST globally on Monday the 15th of August, so don’t miss out.

https://www.warhammer-community.com/2022/07/31/sunday-preview-continued-carnage-in-ghur-and-a-horus-heresy-haul/

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Je me demandais si j'étais le dernier à ne pas avoir reçu ma figurine black library de Fafnir Rann ? Je sais qu'ils ont annoncé jusqu'à 180 jours avant l'envoi mais d'habitude c'est quand même plus rapide...on en est à 168 jours depuis ma commande 😅

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

J’ai commandé Zephon le 26/02 également avec un délai de 180 jours. Contacté fin juin pour avoir des nouvelles de cette commande, le SAV m’a répondu qu’elle devrait m’être expédié fin août… 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 3 semaines après...
  • 4 semaines après...
il y a 36 minutes, Barbarus a dit :

C'est étonnant car le maître des rites est lui aussi en résine alors que le maître des reliques est lui, annoncé en métal...

Or, pour moi, ce sont des fig' de la même "génération"...

il y a 29 minutes, Nekhro a dit :

Oui, ça semble un peu aléatoire le choix qu’ils font entre métal et résine.

 

Je mettrais plutôt ça sur le dos du "Quel moule est en meilleur état" / "Lequel est encore disponible et/ou utilisable".

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Hello!

 

Le site de GW est contradictoire avec le warco.

(Notez l'emploi de la colle plastique pour du métal ou de la résine ...)

 

Captain in Terminator Armour

WarCo "This week’s Made to Order Space Marines kick off with a powerful Captain in Terminator Armour, perfect for leading your heaviest infantry from the front. Contains one metal miniature."

GW : "Cette figurine en métal finement détaillée est composée de cinq éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 40 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."  

==> C'est OK

 

Master of the Marches

WarCo : "The regal Master of the Marches – clad in ornate Mk IV armour – makes for a great Captain, or can represent many different characters in Codex: Space Marines. Contains one resin miniature."

GW : "Cette figurine en résine finement détaillée est composée de sept éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 32 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."

==> C'est OK

 

 Master of Rites

WarCo ": The Master of Rites bellows his amplified voice across the battlefield, and with some classic black armour would look phenomenal as a Chaplain for your army. Contains one resin miniature."

GW : "Cette figurine en résine finement détaillée est composée de sept éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 32 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."

==> C'est OK

 

Master of Relics

WarCo : "The Master of Relics, befitting his name, wears ancient Mk V Heresy armour, and carries a collection of advanced equipment into battle. Contains one resin miniature."

GW : "Cette figurine en métal finement détaillée est composée de cinq éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 32 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."

==> C'est pas OK

 

Archiviste en Armure Terminator

WarCo : "Terminator armour isn’t just for Captains, as this classic Librarian dons his Tactical Dreadnought armour and wades into battle. Contains one metal miniature."

GW : "Cette figurine en métal finement détaillée est composée de cinq éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 40 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."

==> C'est OK

 

Archiviste avec bâton et livre et Archiviste avec épée et pistolet

WarCo : "Librarians carry relics into battle to help focus their minds in the din of battle, with this one wielding both a heavy force staff and massive book. Contains one metal and plastic miniature."

GW : "Cette figurine en métal et en plastique finement détaillée est composée de trois éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 32 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."

==> C'est OK

 

Archiviste avec pisto plasma

WarCo : "As if wielding the powers of the warp weren’t dangerous enough, this daring Librarian also carries a plasma pistol into battle for burning extra-large holes in heretics. Contains one resin and plastic miniature."

GW : "Cette figurine en métal et en plastique finement détaillée est composée de trois éléments et est fournie avec un socle rond Citadel de 32 mm. Cette figurine est fournie non peinte et nécessite assemblage – nous recommandons d'employer la Colle Plastique Citadel et la peinture Citadel."

==> C'est pas OK

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Rejoindre la conversation

Vous pouvez publier maintenant et vous inscrire plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour publier avec votre compte.
Remarque : votre message nécessitera l’approbation d’un modérateur avant de pouvoir être visible.

Invité
Répondre à ce sujet…

×   Collé en tant que texte enrichi.   Coller en tant que texte brut à la place

  Seulement 75 émoticônes maximum sont autorisées.

×   Votre lien a été automatiquement intégré.   Afficher plutôt comme un lien

×   Votre contenu précédent a été rétabli.   Vider l’éditeur

×   Vous ne pouvez pas directement coller des images. Envoyez-les depuis votre ordinateur ou insérez-les depuis une URL.

×
×
  • Créer...

Information importante

By using this site, you agree to our Conditions d’utilisation.